Свіжі публікації

У липні 2021 року  вийшов черговий номер "Педагогічного вісника", науково-методичного щоквартального журналу КОІППО імені Василя Сухомлинського. У ньому стаття  Валентини Руденко "З досвіду формування цифрової компетентності школярів засобами математики". Вчителька розкриває питання розвитку інформаційної компетентності школярів на уроках математики, зокрема урочна робота з допомогою онлайн калькулятора Desmos, наголошує, що дуже важливим є стиль викладання вчителя, його особистість, готовність до практико-орієнтованого викладання предмету та забезпечення освітнього процесу сучасними ресурсними технологіями. Познайомитися із статтею можна за посиланням.


У лютому 2021 року видавничий відділ  КОІППО імені В. Сухомлинського випустив методичний посібник "Продуктивне навчання математики", у якому надруковано мою розробку "Формування та розвиток підприємницьких компетентностей школярів шляхом практичної та прикладної спрямованості уроків математики". У збірнику також висвітлені питання, що стосуються особливостей організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики, роботи з обдарованими та здібними до вивчення математики дітьми, запропоновані матеріали стосуються підвищення зацікавленості предметом, розширення загальної культури і світогляду школярів. Упорядник Ткаченко Л. А. Пропоную для ознайомлення та застосування досвіду педагогів Кіровоградщини. Читати тут 


У науково-методичному інтернет-журналі "Освітній інтернет-навігатор" надруковано методичні рекомендації Руденко В. з питання "Використання софізмів на уроках геометрії як засобу формування критичного мислення". У статті описано досвід застосування контрприкладів та помилкових міркувань, який покладений у основу діяльності вчителя по формуванню готовності школяра  не тільки успішно освоїти точні науки, але й не виявитися жертвою шахраїв в житті. Методичну статтю читати тут
24 березня у "Освітньому інтернет-навігаторі" надруковано статтю "Метод евристичних запитань". Стаття допоможе учителю організувати та управляти навчально-пізнавальною евристичною діяльністю учнів на уроці, що може бути сходинкою до створення альтернативи традиційному навчанню. Статтю читати тут

Немає коментарів:

Дописати коментар