У липні 2021 року вийшов черговий номер "Педагогічного вісника", науково-методичного щоквартального журналу КОІППО імені Василя Сухомлинського. У ньому стаття Валентини Руденко "З досвіду формування цифрової компетентності школярів засобами математики". Вчителька розкриває питання розвитку інформаційної компетентності школярів на уроках математики, зокрема урочна робота з допомогою онлайн калькулятора Desmos, наголошує, що дуже важливим є стиль викладання вчителя, його
особистість, готовність до практико-орієнтованого
викладання предмету та забезпечення освітнього
процесу сучасними ресурсними технологіями. Познайомитися із статтею можна за посиланням.
У науково-методичному інтернет-журналі "Освітній інтернет-навігатор" надруковано методичні рекомендації Руденко В. з питання "Використання софізмів на уроках геометрії як засобу формування критичного мислення". У статті описано досвід застосування контрприкладів та помилкових міркувань, який покладений у основу діяльності вчителя по формуванню готовності школяра не тільки успішно освоїти точні науки, але й не виявитися жертвою шахраїв в житті. Методичну статтю читати тут
24 березня у "Освітньому інтернет-навігаторі" надруковано статтю "Метод евристичних запитань". Стаття допоможе учителю організувати та управляти навчально-пізнавальною евристичною діяльністю учнів на уроці, що може бути сходинкою до створення альтернативи традиційному навчанню. Статтю читати тут
Немає коментарів:
Дописати коментар