понеділок, 23 лютого 2015 р.

Шлях до Серця учня - чисте Серце вчителя


Легенда про те, 
як учителі шлях до серця учнів шукали.
Розповідають, що були часи, коли Господь призначав, хто із людей яким ремеслом буде займатися. Зібрав він тих, хто мав янгольське терпіння і відправив їх у далеку дорогу  - шукати Янгола, який укаже їм шлях до сердець учнів, якщо хочуть вони учителями бути.

Знайшли подорожні Янгола і почали його благати:
- О Янголе, вкажи нам шлях до сердець наших учнів!
Сказав їм Мудрець:
—  Дам вам шлях до Сердець ваших учнів, але від­дайте мені натомість вади ваші!
Учителі перезирнулися: яких вад від них вима­гає Мудрець?
Тоді Мудрець сказав:
Якщо в когось є роздратування, дай мені роз­дратування.
Якщо в когось є гнів, дай мені гнів.
Якщо в когось є жорстокість, дай мені жорсто­кість.
Якщо в когось є грубість, дай мені грубість.
Якщо в когось є сумнів, дай мені сумнів.
Якщо в когось є ненависть, дай мені ненависть.
Якщо в когось є злоба, дай мені злобу.
Якщо в когось є страх, дай мені страх.
Якщо в когось є зрада, дай мені зраду.
Якщо в когось є забобони, дай мені забобони.
Якщо в когось є сарана думки, дай мені сарану думки.
А якщо дасте пригорщу дурних звичок, я прийму і ці запилені брязкальця.
Але не забудьте, чого вартий той, хто відніме раз подароване.
Отже, я прийняв увесь бруд вашого Серця, і Воно стало чистим.

А вам відкриваю Мудрість: 
шляхом до Серця учня є чисте Серце вчителя!

Немає коментарів:

Дописати коментар